TOP 10 Συγκινητικές στιγμές των Στάβλων της Εριέτας Ζαΐμη

Εκεί στον εξωτικό Κάλαμο, ήξεραν πώς να μας κάνουν να γελάμε με τρελές σκηνές και ατάκες επί ατακών. Αλλά εκεί που δεν το περίμενες, ο Ρήγας και ο Αποστόλου φύτευαν και από μία συγκινητική, έντονη σκηνή, η συναισθηματική ένταση της οποίας χτιζόταν υπομονετικά καθ΄ όλη την διάρκεια του επεισοδίου, και σου άλλαζαν τα φώτα. Ιδού οι πιο «βαριές» σκηνές των Στάβλων της Εριέτας Ζαΐμη, που εκτιμούνται από τους φίλους της σειράς περισσότερο από τις κωμικές…

10. Το ξύλο της Οσμάν

Ο Μπατσινίλας αποφασίζει να πάρει πίσω από τις κρατούμενες όσα πράγματα τους είχε φέρει η Καιτούλα από τον έξω κόσμο. Όταν η Οσμάν αρνείται να δώσει την Χουργιέτ, οι κυρίες της πτέρυγας γίνονται μάρτυρες μιας απρόσμενα βίαιης σκηνής. Ευτυχώς, όπως πάντα περνά τυχαία από εκεί ο Παυλάτος.

9. Το reunion

Από τα ελάχιστα επεισόδια που σε κάνουν να συμπαθήσεις την Μελίτα, είναι αυτό που έχει χάσει τον Παυλάτο και ψάχνει επί μέρες σοκαρισμένη. Τελικά τον βρίσκει στην πλατεία, μόνο και μόνο για να ακουστεί ο ήχος του πυροβολισμού.

8. Το έκανες;

(στο 4:00)

Ένα από τα καλύτερα παιδιά εκεί μέσα ήταν η Βαζάκα το κλεφτρόνι. Η συζήτηση ξεκινά με τον συνήθη καβγά ΠΑΟ-ΑΕΚ, και συνεχίζεται με την ερώτηση-κλειδί, που αφορά τον υποτιθέμενο βιασμό της Μιχαήλ. Το «τσκ» τα λέει όλα.

7. Αυτή η νύχτα μένει

«Έτσι κάποια νύχτα…» Ο Παυλάτος σταματάει απότομα το παραμύθι του και σηκώνεται, αρπάζει το κορίτσι και πηγαίνει να το πραγματοποιήσει. Οι νότες του Κραουνάκη πέφτουν, και η Παπίου περιγράφει επακριβώς το φευγιό των δύο ψυχών που δεν βρήκαν καταφύγιο. Ταυτόχρονα, οι πρωταγωνίστριες πλάι στην πισίνα, ερμηνεύουν και πάλι μόνο με τα βλέμματα (μπροστάρισσα αυτή τη φορά η Μπαρτζώκα), για το εκπληκτικό φινάλε του κύκλου.

6. Η ψήφος της Σαλιέρι

(στο 6:40)

Οι εκλογές των φυλακών πηγαίνουν σε δεύτερο γύρο λόγω νοθείας, και έρχεται η ώρα της καταμέτρησης. Το αουτσάιντερ των εκλογών, η Μαίρη Σκαρμούτσου, βρίσκεται πίσω σε ψήφους και δεν βρίσκεται καν εκεί για να ψηφίσει τον εαυτό της, αφού έχει επιχειρήσει άλλη μια απόδραση, που κατέληξε σε διάσωση της Σαλιέρι, η οποία είχε γίνει τουλούμι ελέω Ντάνου-Κουλουμπή. Κάπως έτσι, λίγο πριν το τέλος, η Σκαρμούτσου επιστρέφει στις φυλακές και βάζει και την δική της ψήφο στη σούμα, ισοφαρίζοντας την προπορευόμενη. Και τότε, φτάνει και η Σαλιέρι, αρπάζει με στιλ την κιμωλία, και βάζει αργά-αργά τον σταυρό της κάτω από το όνομα της Σκαρμούτσου, η οποία τρώει τα νύχια της. Η Ιταλίδα της κλείνει το μάτι, και η φυλακή αποκτά αριστερή πρόεδρο.

5. Εγώ θα μείνω

Το μεγάλο φινάλε, μετά από έναν μάλλον κουραστικό κύκλο, αποζημιώνει με αυτή τη σκηνή, στην οποία πρέπει να αποφασιστεί ποια θα θυσιαστεί και θα μείνει πίσω για να επιτρέψει στο υπόλοιπο group να αποδράσει. Μία-μία, όλες οι κρατούμενες σηκώνουν το χέρι. Τελικά πέφτει κλήρος και ατυχήσασα αναδεικνύεται η Ρούλα Κορομηλά. Αργότερα, η νεοφερμένη θα πάρει την θέση της για να της επιτρέψει να πάει με τους άλλους. Εδώ το μεγάλο φινάλε.

4. Η νονά της Ελλάδας Οικονόμου

Η βαφτιστήρα της Βίσση προσπαθεί να μιλήσει με την νονά της στο τηλέφωνο στο χορταστικό χριστουγεννιάτικο επεισόδιο της σειράς, αλλά το Αννιώ δεν μας βγαίνει στο ακουστικό. Ο Παυλάτος είναι ο μόνος που το αντιλαμβάνεται, και ακολουθεί μια συγκινητικότατη εξομολόγηση της Οικονόμου – δείτε το πρώτο λεπτό του video και κλάψτε μαζί μου.

3. Το παρανυφάκι

Ο τρόπος που «σπάει» η φωνακλού Παυλίνα, που πηγαίνει προς τα πίσω και απολαμβάνει συγκινημένη την στιγμή η Μπαρτζώκα, που χαμογελάει ο Παυλάτος… Τρεις ερμηνειάρες σε μια μικρή σκηνούλα που –ελπίζω να μην- συγκίνησε μόνο εμένα.

2. Το φευγιό του Παυλάτου

Ο Μήτσος ο Παυλάτος δεν την σηκώνει την αδικία και αποφασίζει να φύγει για να μη βλέπει στα μάτια του αυτό το τσόλι την Μιχαήλ. Φτάνει με το γνωστό τζιπ στην πύλη των φυλακών, όπου βρίσκει τις κρατούμενες να φράζουν την έξοδο. Όλες ξεχνούν τις γκαρίδες που μας έχουν συνηθίσει και ερμηνεύουν μόνο με το βλέμμα τους, κι αυτό είναι που κάνει την σκηνή εξαιρετική. Αλλά δύο πράγματα είναι που την κάνουν ακόμη πιο συγκλονιστική: Αυτό το τέρας ερμηνείας, η Μαρία Κανελλοπούλου, που σε συναρπάζει εδώ ακόμη και με το μικρό της νεύμα «να πέσει η μπάρα», και βέβαια, η μουσική του Μάνου Χατζιδάκι (χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον στους Στάβλους) με την φωνή της Δήμητρας Γαλάνη.

1. Το χαστούκι στη Μιχαήλ

Κι ενώ γελάς ωραία και καλά με την Λιλίκα Καλίτση που μπορεί να χορέψει σέξι, κουνώντας τον πατρινό γοφό της, ακόμη και στους ρυθμούς του «Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους», να σου ο Παυλάτος μπαίνει μετά της Σαλιέρι (η οποία μόλις του ‘χει αποκαλύψει την παγίδα της Μιχαήλ). Από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές της σειράς, η στιγμή που στέκεται μπροστά της, της ρίχνει ένα βλέμμα που μπορεί να ξεκουνήσει και τον βούδα και της ρίχνει μια μεγαλοπρεπή χαστούκα, κάνοντας μέχρι και την μουσική να σταματήσει. Ευτυχώς, δεν τελειώνει εδώ: Για καλή τύχη όλων εμάς που σιχαινόμαστε την Μιχαήλ και πιστεύουμε πως οι Στάβλοι θα ήταν ένα ακόμη καλύτερο σίριαλ χωρίς αυτή, την σηκώνει και την ξαναχαστουκίζει. Κι άλλο, Μήτσο, κι άλλο.

Έξτρα μπόνους, ο τρόπος που ένα-δυο επεισόδιο μετά η Μπαρτζώκα μαθαίνει την αλήθεια και πετάει την Μιχαήλ κακήν κακώς έξω από το κελί. Κι άλλο, Φώτω, κι άλλο.

Bonus σκηνές:

*Η απόδραση της Καίτης Κολεσίδου-Γκιούλμπαμπα: Πάνω στον πανικό, η Καιτούλα αποφασίζει να το σκάσει. Την τελευταία στιγμή, την αρπάζει από το πόδι η Κακουδάκη. «Μ’ αγαπάει ρε κοπελιά», ψελλίζει η πρώτη και η δεύτερη ξεχνάει ότι είναι από τα Σφακιά και ότι έχει φάει καλιμαύκι για πρωινό, και την αφήνει να φύγει. Έτσι χάσαμε την Καίτη.

*H εξομολόγηση της μάνας: Έρχεται η στιγμή για την Φώτω να εξηγήσει στον γιο της πώς βγήκε στο κλαρί, και ξεσπά σε κλάματα, λέγοντας “αυτή είναι η μάνα σου”.

Πρώτη δημοσίευση: 14/3/2013

Σχολίασε ρε σίχαμα, δε σε σκιάζομαι!

comments

Νινετα, τα 'δες αυτά;

ΟΥΦ... ΠΛΗΤΤΕΙΣ! ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΙΚΕ ΜΟΥ! ⇩